رئیس كمیته شهرسازی شورای شهر تهران
مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الكترونیك هر سه ناراضی هستند
مسیرساز: رئیس كمیته شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به اینكه امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر خدمات الكترونیك، ناراضی اند، اظهار داشت: امروز تلاش داریم راه گفت و گو برای حل مشكلات را بازكنیم.
به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، دومین نشست تخصصی ارزیابی و صدمه شناسی كه به بررسی دستاوردهای قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان در حوزه ارتقا كیفیت ساخت و ساز شهر تهران، می پردازد به همت كمیته شهرسازی شورای شهر تهران برگزار گردید.این عضو شورای شهر تهران در این جلسه به نقش موثر دفاتر خدمات الكترونیك اشاره و تصریح كرد: دفاتر خدمات الكترونیك در برونسپاری، مشاركت پذیری مردم، روانسازی چارچوبهای بوروكراتیك و عدم سرگردانی مردم در مراكز مدیریت شهری موثر هستند.نژادبهرام بر لزوم بازبینی در قوانین این حوزه تصریح كرد و پرسید: آیا دفاتر تابحال موفق شده اند به وظایف خود برای شفافیت و تسهیلگری عمل كنند یا مانع دیگری بر سیر بوروكراتیك افزوده اند؟وی اظهار داشت: امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر نوسازی، ناراضی اند و ما با برگزاری این نشستها كه با همكاری كمیسیون عمران و شهرسازی بنیاد امید ایرانیان، صورت گرفته، تلاش داریم راه گفت و گو برای حل مشكلات را بازكنیم.به گفته این عضو شورا، دفاتر خدمات نوسازی و دفاتر خدمات الكترونیك، اصلی ترین وظیفه شان، توسعه مشاركتپذیری_شهروندان است؛ این دفاتر، ظرفیت های بالایی در سنجش نیازهای مردم دارند و امروز این سوال مطرح است كه؛ چه قدر توانستیم در عرصه نوسازی ارتقا پیدا كنیم؟رئیس كمیته شهرسازی تصریح كرد: با كمك و همراهی دفاتر، ضمن نیازسنجی و كار تخصصی می توانیم ضمن مواجه با واقعیت مساله بافت فرسوده، راهكارهای آن را شناسایی كرده و بعد از پیگیری برای جذب بودجه، این كار را شروع نماییم.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب