مسیرساز
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاكید كرد؛

افزایش قدرت خرید خانواده ها در میادین میوه و تره بار

افزایش قدرت خرید خانواده ها در میادین میوه و تره بار

به گزارش مسیرساز مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه فعالیت میادین میوه و تره بار در پشتیبانی از معیشت خانواده ها است، اظهار داشت: خرید از میادین، قدرت خرید خانواده ها را افزایش می دهد.


به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، سید سعید راد، با استناد به بررسی های به عمل آمده و گزارش عملکرد ۹ ماهه امسال سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اضافه کرد: میزان صرفه جویی اقتصادی شهروندان بابت خرید قسمتی از مایحتاج مورد نیاز خود از میادین میوه و تره بار در ۹ ماهه امسال، بیش از ۹۵۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده که نشان دهنده نقش چشم گیر سازمان مدیریت میادین در اقتصاد شهری است. وی با تاکید بر نقش تأثیرگذار میادین میوه و تره بار در ایجاد تعادل و ثبات قیمت محصولات غذایی در سطح شهر، اشاره کرد: بررسی های ما نشان میدهد هر خانواده تهرانی از شروع سال ۹۹ تا آخر آذر ماه بابت خرید از میادین، بیش از ۳۱۷ هزار تومان صرفه جویی کرده است و به عبارتی، فعالیت ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، قدرت خرید خانواده ها را در مجموع روزانه بیش از ۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان افزایش داده و به اقتصاد خانواده ها در تهران کمک کرده است. میادین میوه و تره بار علاوه بر عرضه انواع میوه و سبزیجات و صیفی جات با قیمت های ۳۲ تا ۴۱ درصد پایین تر از سطح شهر، سایر محصولات مورد نیاز شهروندان مانند مواد پروتئینی همچون گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در کنار محصولاتی همچون برنج، حبوبات و قند و شکر را نیز عرضه می کنند.


منبع:

1399/10/26
23:41:51
0.0 / 5
1149
تگهای خبر: بازار , شهردار , شهرداری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی