مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران:
بازارهای میوه و تره بار تهران افزایش می یابد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اظهار داشت: در صورتیکه شهرداری های مناطق، زمین مناسب برای راه اندازی بازارهای میوه را در اختیار این سازمان قرار دهند، ساخت بازارها را با سرعت آغاز می نماییم.
به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، سید سعید راد درباره توسعه بازارهای میوه و تره بار عنوان کرد: اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت محصولات در میادین شهرداری تهران نسبت به میانگین قیمت های سطح شهر، در شرایط موجود اقتصادی و اعمال تحریم های ظالمانه ضد مردم ایران، این مراکز را به پناهگاه امن شهروندان تبدیل نموده و ازاین رو، شاهد استقبال بیشتر از پیش شهروندان از میادین میوه و تره بار هستیم. وی با اشاره به اینکه رضایتمندی شهروندان، مهم ترین اولویت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، اظهار نمود: برای تحقق این هدف، لازم است شهروندان به یاری ما آمده و هر شهروند بعنوان یک ناظر تیزبین و متعهد، بر عملکرد و فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار نظارت کنند و پیشنهادات و انتقادات خویش را به این سازمان انتقال دهند. راد با بیان اینکه تنها با مشارکت شهروندان، قادر به تحقق شعار «تهران؛ شهری برای همه» خواهیم بود، خاطرنشان کرد: میادین میوه و تره بار صرفا فضایی برای عرضه محصولات نیستند، بلکه فرصتی هستند تا ما بازتاب عملکرد خویش را در آینه نظرات شهروندان ببینیم و مطابق مطالبات آنها، تغییر نماییم. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه روند توسعه بازارهای میوه و تره بار تسریع می شود، اظهار داشت: در صورتیکه شهرداری های مناطق، زمین مناسب برای راه اندازی بازار در اختیار این سازمان قرار دهند، طراحی و ساخت بازار میوه و تره بار را با سرعت آغاز می نماییم. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در انتها با استناد به روند کاهشی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، تصریح کرد: از همه شهروندان درخواست می نماییم تا برای کمک به غلبه بر بیماری خطرناک کووید ۱۹ و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در رفتن به میادین میوه و تره بار، ضمن استفاده از ماسک و دستکش، پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب