مسیرساز
معاون اداره كل راه و شهرسازی استان:

2000 واحد نهضت مسکن تا بهمن ماه تحویل داده می شود

2000 واحد نهضت مسکن تا بهمن ماه تحویل داده می شود

به گزارش مسیرساز، خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تعیین تکلیف وضعیت مسکن مهر استان تا آخر سال اطلاع داد.



امیرحسین جعفرزاده افشاری در گفت و گو با ایسنا، در مورد وضعیت مسکن مهر استان، اظهار نمود: از آغاز دولت نهم که طرح مسکن مهر شروع شد، راه اندازی ۷۷ هزار واحد مسکن مهر در استان آغاز شد که از این تعداد ۶۳ هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان داده شد.

وی افزود: از مجموع واحدهای مسکن مهر، ۱۴ هزار واحد باقی مانده است که ۵ هزار واحد دارای پیشرفت فیزیکی کمتر از ۳۰ درصد هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: بر مبنای قانون جهش مسکن، تکلیف واحدهای تکمیل نشده باید مشخص شود و زمینهای اختصاص داده شده، به دولت بازگردد. هر کدام از این پروژه ها دارای مشکلات حقوقی و بانکی هستند که باید تعیین تکلیف شوند تا در فرآیندهای آتی ساخت مسکن، مجدد مورد استفاده قرار گیرند.

جعفر زاده افشاری اضافه کرد: همینطور حدود ۸ هزار واحد، درحال تعیین تکلیف هستند. بعضی از این واحدها درحال راه اندازی هستند. بعنوان نمونه ۶۰۰ دستگاه آسانسور برای این واحدها پیشبینی شده است که حدود ۳۷۰ دستگاه تحویل داده شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: هر کدام از این پروژه ها چالش هایی دارند که برخی حقوقی است اما در نهایت تلاش می شود تا پایان سال جاری به ثمر برسند.

وی در مورد طرح نهضت ملی مسکن بیان نمود: در طرح نهضت ملی مسکن، ۳۱۵ هزار متقاضی در خوزستان ثبت نام کردند که برای ۳۰ هزار افتتاح حساب شد. همینطور ۲۱ هزار متقاضی، سهم آورده اولیه خویش را واریز کردند. در مجموع ۱۷ هزار واحد مسکونی درحال ساخت است و تا پایان بهمن ماه سال جاری ۲ هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان داده می شود.




منبع:

1403/07/29
09:55:02
5.0 / 5
16
تگهای خبر: آسانسور , دستگاه , راه اندازی , راه و شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی