مسیرساز
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

بالاتر از ۷ هزار میلیاردریال پروژه راهداری اربعین در خوزستان درحال اجراست

بالاتر از ۷ هزار میلیاردریال پروژه راهداری اربعین در خوزستان درحال اجراست

به گزارش مسیرساز، خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار داشت: بالاتر از هفت هزار میلیاردریال پروژه راهداری و زیرساختی پایانه های مرزی خوزستان ویژه اربعین حسینی در حال اجراست.



محمد جولانژاد در گفت و گو با ایسنا درباب اقدامات انجام شده برای ایام اربعین در استان اظهار داشت: برای اربعین حسینی ۷ هزار و ۶۸۲ میلیاردریال پروژه راهداری و زیرساختی در پایانه های مرزی استان تعریف شده که در حال اجراست.

وی اضافه کرد: عملیات اجرائی ۱۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، نصب ۳۰ هزار علایم و تجهیزات ترافیکی، اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۱۵ کیلومتر حفاظ بتنی و فلزی، راه اندازی و بهسازی ۱۵ دستگاه ابنیه فنی، اجرای روشنایی نقطه ای در ۳۶ نقطه و ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای منتهی به پایانه های مرزی استان با اعتبار ۶ هزارو ۳۸۰ میلیاردریال در حال انجام می باشد.

جولانژاد با اعلان اینکه اجرای تمام پروژه ها تا نیمه مردادماه تمام می شود، بیان کرد: علاوه بر پروژه های راهداری تقویت زیرساخت های پایانه های مرزی استان نیز با اعتبار بالاتر از یک هزار و ۳۰۲ میلیاردریال در حال اجراست.

وی افزود: در امتداد تقویت زیرساخت های پایانه های مرزی استان نیز کار نصب ۸۳۰۰ مترمربع سایبان ثابت، ۱۰ هزار مترمربع سایبان موقت، ۲۰ هزار مترمربع مه پاش، توسعه و مرمت سرویس بهداشتی به تعداد ۳۲ چشمه، محوطه سازی و بهسازی فضای پایانه های مرزی به میزان ۱۵ هزار متر مربع، توسعه چهار سامانه هوشمند تصویری و تهیه اقلام تاسیسات برقی و مکانیکی شروع شده است.



1403/05/11
14:31:43
5.0 / 5
276
تگهای خبر: ترافیك , حمل و نقل , دستگاه , راه اندازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی